است یک درمان موثر برای نفریت لوپوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است یک درمان موثر برای نفریت لوپوس وجود دارد

آیا درمان موثر نفریت لوپوس وجود دارد؟ نفریت لوپوس - یکی از جدی ترین عوارض بیماری لوپوس که تا 85 درصد از بیماران را تحت تاثیر قرار است.

اگر چه استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی هر دو بقا و کلیه در طول چند دهه گذشته بهبود یافته است، درمان بهینه از نفریت لوپوس همچنان دشوار است. نتایج بهبود یافته با توجه به عوارض قابل توجهی با توجه به درمان به دست آمد. علاوه بر این، بقا طولانی مدت عوارض جانبی مزمن درمان موثر، از جمله خطر ابتلا به سرطان، تصلب شرایین، ناباروری و استخوان بیماری در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است. در نهایت، برخی از بیماران بهبودی با درمان سیتوتوکسیک استاندارد دست یابد، در حالی که دیگران عود که درمان کاهش می یابد.

در چند سال گذشته، کارشناسان تعدادی از درمان های که به نظر می رسد در حفظ و ادامه بهبودی موثر است، اما با سمیت کمتر از حالت استاندارد را توسعه داده اند، یعنی استفاده از ترکیبی از پیوند سلول های بنیادی، mikromikrobnaya Osmotherapy پزشکی و برخی از داروهای غربی است.

روش درمان در بیمارستان ما، اما "درمان سموم پاکسازی"، نام دیگری برای "درمان پاک سموم از خون است."

از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است.

بیمارستان ما قادر به پاک کردن بدن از سموم یافت درمان بود، ده ها تن بیمارستان از کارشناسان چینی برای دهه جوانه تجربه و مطالعه عمیق از آزمون تئوری، و حتی دستور العمل های کلاسیک چینی، سوابق پزشکی خواهد شد که لازم است، و سپس بعد از چند سال بهبود تکرار مکرر، 2014، مطالعه درمان بیماری های کلیوی انجام شده است. این بلوغ فنی واقعا جامع است.

بنابراین برای درمان نفریت لوپوس یک رویکرد جامع است، و هیچ دارو یا درمان می تواند به هدف مطلوب که ما می خواهیم از دسترس نیست. اگر شما نیاز به کمک در درمان نفریت لوپوس، شما می توانید یک آزمایش برای Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال. دکتر به با بیشترین سرعت ممکن به شما پاسخ خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: